samedi 28 juin 2008

Monolift zoekt wellness partners


Een lift is niet alleen handig, het geeft een woning ook een behoorlijke meerwaarde. Heel wat op luxe gestelde mensen hebben een lift dan ook hoog op hun verlanglijstje staan. Een lift of traplift kan echter ook een noodzaak of middel zijn om minder mobiele klanten de kans te geven zo lang mogelijk in hun eigen huis te blijven.

ThyssenKrupp Monolift is geen onbekende in de liftensector. Al jaren produceren en verkopen ze trapliften aan mensen die minder goed te been zijn. Daarnaast behoren ook platformliften tot het gamma. Dit zijn gewoon verticale platformen met een schacht rond, compleet vergelijkbaar met een standaard lift dus.

Toch zijn er enkele belangrijke voordelen bij de ThyssenKrupp Monolift producten: er zijn minder technische voorwaarden (bijvoorbeeld de vereiste voltage), de benodigde oppervlakte is beperkter, er is geen put nodig onder de lift en een jaarlijkse keuring is niet noodzakelijk. Dit alles zorgt ervoor dat dit soort liften zowel in kostprijs als gemak een stuk voordeliger zijn. Ook wie al een prachtig huis heeft, maar geen plaats voorzien heeft voor een lift, kan een huislift aanschaffen. Eventueel wordt de lift gewoon aan de buitenkant van het huis geïnstalleerd.

Het bedrijft richt zich met advertenties en via partnerkanalen tot zijn twee doelgroepen: de op luxe gestelde levensgenieters en de minder mobiele mensen die graag nog heel lang in hun eigen huis blijven. Bij wijze van experiment wil ThyssenKrupp Monolift nu ook gaan samenwerken met wellnesscentra, schoonheidsinstituten, eventueel zelfs fitnesscentra met een ouder cliënteel.

Partner worden betekent in dit geval het bedrijf en zijn producten aanbevelen. Hiervoor krijg je posters en brochures ter beschikking. Daar kan een stempel van jouw centrum op komen, zodat men bij ThyssenKrupp Monolift weet dat de mogelijke klant door jou is aangebracht. Wordt een verkoop gesloten, dan zit daar voor jou een beloning aan vast. Tenslotte gelooft ook ThyssenKrupp Monolift in de stelling “Voor wat, hoort wat”.

Krijg jij klanten over de vloer die niet zo goed te been zijn of net heel veel vijftigplussers die nog volop van het leven genieten, een mooi huis hebben en zich een stukje willen voorbereiden op de toekomst zodat ze zo lang mogelijk in alle comfort in hun eigen huis kunnen blijven? Dan is dit zeker iets voor jouw centrum. Het kost jou slechts een relatief kleine inspanning en je krijgt er bij elke verkoop iets voor terug.

Voor meer informatie kan je terecht op http://www.thyssenkruppmonolift.be/. Wie geïnteresseerd is, kan een afspraak maken op het gratis telefoonnummer 0800-94365. Een vertegenwoordiger komt bij je langs om alles te bespreken en te kijken wat er mogelijk is.

Aucun commentaire: